tisdag 6 mars 2012

Gålsjö Bruk med Jobbet

Vi har varit på konferans med jobbet i dagarna 2....
Konferansstället var Gålsjö bruk 3 - 4 mil från Sollefteå.

Vi har blivit serverad fantastisk mat och här tänkte jag dela med mig lite av vad vi stoppat i oss...

När vi anlände blev vi serverad en 2 rätters lunch som bestod av:


Krassesoppa med hembakt bröd


Mozzarellagratinerad köttfärsbiff på risbädd
med ädelostsås och rostade rotsaker

Till middag var det dags att fylla på magsäcken med mer godsaker...2 rätters ..igen..


Rimmad fläskbog
med Palsternacksgratäng


Till det ett glas Santa Ana Eco


Tyvärr så minns jag inte vad efterrätten hette...men gott var det..
 Efter middagen förflyttade vi oss till ett litet mysgt hus som hör till anläggningen där vi serverades vickning...
Italienska Delikatesser
 Dag 2.. blev vi serverade en fantastisk frukost som jag tyvärr inte har fotat..men proppmätt var jag... För att 3 timmar senare bli serverad en fantastisk lunch... givetvis en 2 rätters...

Detta var basen till Palsternackssoppan (som jag glömde fota)

Citron kyckling med ugnsbakad potatis och ratatouille
Efter all denna mat var det dags att lämna Gålsjö bruk proppmätt...för att åka till Servera mässan i Umeå...17 mil bort..

Borta bra..men Hemma är alltid bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar