tisdag 21 februari 2012

Pizzeriatest

Pizzeria Novin i Vännäs har ju bytt ägare..igen... Och jag kände mig lat idag.. Så då bestämde jag mig för att göra ett hämtpizzetest.

Jag ringde och beställde ett st "Strand" en pizza med köttfärs lök o bacon.
15 minuter skulle det ta.... 15 minuter senare infann jag mig på pizzerian, och dom såg ut som frågetecken... dom hade missat min beställning.

Men dom fixade problemet snabbt och bad så mycket om ursäkt flera ggr, dessutom bjöd dom på dricka till pizzan så servicen var det absolut inget fel på...




Så vad tycker jag om pizzan... Den var väldigt god med tunn frasig botten. men önskar att den var något större, lite mer fyllning och fyllning närmare kanterna.

Kommer jag att äta där igen... Kanhända, men då kommer jag att beställa extra ost och fyllning.

Slutbetyg: 3½ matomaner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar